Ми стаємо ближче до вас, для вашої зручності ВІДІ Кузовний сервіс запускає нову послугу «Приймання авто у неробочий час».
ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ "ПРИЙМАННЯ АВТО У НЕРОБОЧИЙ ЧАС"
1. Ви маєте змогу залишити автомобіль на кузовний сервіс у будь-який зручний для вас час з 20:00 вечора до 08:00 ранку.
2. Процес замовлення відбувається онлайн через особистий кабінет VIDI.
3. Протягом усього часу ваш автомобіль знаходитиметься під охороною.
4. Ключі від авто зберігаються у персональній комірці поштомату, доступ до якої надається виключно консультанту-приймальнику кузовного сервісу.
5. Узгодження необхідних ремонтних робіт відбувається під час телефонної розмови у найближчий робочий день.
ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГОЮ
1. Залиште онлайн-заявку
Зареєструйте свій обліковий запис на сайті VIDI.UA, вказавши номер телефону та пароль, що прийде у смс, або зайдіть у вже існуючий «Особистий кабінет клієнта». Далі виберіть послугу “Приймання авто у неробочий час”.
Для цього зазначте:
- дату, коли плануєте візит у ВІДІ Кузовний сервіс;
- реєстраційний номер автомобіля;
- реєстраційний номер евакуатора (якщо є така необхідність).
Після внесення вищезазначених даних в “Особистому кабінеті клієнта” вам надійде мапа маршруту з описом подальших дій.
2. Приїздіть до нас
Коли ви приїдете на територію VIDI, що на Кільцевій дорозі, 56 у с. Софіївська Борщагівка, наша система безпеки перевірить реєстраційний номер вашого авто або евакуатора та автоматично відкриє ворота для в’їзду на територію підприємства.
Розміщені на території інформаційні елементи (пілони) скерують вас / водія евакуатора до спеціального паркувального майданчика.
3. Підтвердить через особистий кабінет клієнта паркування авто або розвантаження евакуатора
Після паркування або розвантаження автомобіля вам необхідно в “Особистому кабінеті клієнта” підтвердити факт розміщення автомобіля на спеціальному паркувального майданчику та прослідувати за вказівниками до поштомату.
Далі, за допомогою особистого кабінету клієнта, відкрийте комірку (номер комірки буде вказано в інтерфейсі сторінки “Особистого кабінету клієнта”), залиште у ній ключі від авто та супутні документи (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу й сервісну книжку) та закрийте її.
Щоб покинути територію ВІДІ Кузовний сервіс – пройдіть за вказівниками до виходу, та за допомогою особистого кабінету клієнта відкрийте калітку.
4. Очікуйте на зворотній зв’язок
У найближчий робочий день консультант-приймальник ВІДІ Кузовний сервіс отримає з поштомату ключі від авто та зателефонує вам, щоб погодити перелік необхідних робіт.
Ось так легко і просто скористатися новою послугою “Приймання авто у неробочий час” у ВІДІ Кузовний сервіс.
*Послуга надається підприємством ВІДІ Кузовний сервіс що знаходиться за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 56.